Melanie & Joep

Foutmelding

Deprecated function: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in include_once() (line 20 of /var/www/vhosts/italianstyle.nl/httpdocs/includes/file.phar.inc).
Getrouwd op 28 juli 2012 in Bardolino

Een weekend vol liefde, plezier, feesten en warmte!

Vrijdag 27 juli
Onze gasten zijn aangekomen op vliegveld Verona waar ze met de taxi naar het hotel werden gebracht. Na een ‘opfrisser’ op de kamer zijn we met de gasten, een klein en knus groepje, totaal 18 personen waarvan 6 kinderen, naar het plaatselijke restaurantje gelopen. Daar hebben we heerlijk gegeten. Iedereen was er zeer te spreken over. Echter, je moet je wel leren verplaatsen als een ware Italiaan! Alles gaat rustig aan…. Na het heerlijke diner zijn we weer terug naar ons hotel gegaan waar de "avondklok" luidde.

Zaterdag 28 juli
Onze Dag! Om 10.00 uur kwamen Mirjam, onze gastvrouw, en de fotograag naar de kamer om de laatste dingen door te nemen. Direct begon de fotograag foto's te maken van alle voorbereidingen die nog aan de gang waren. Geweldig om foto's te hebben in alle "chaos".
Om 10.45 uur was het tijd voor mij om van een prachtige trap naar beneden te lopen waar Joep, onze kinderen en de gasten mij opwachtten. Het was ontroerend.We zijn vanaf het hotel gaan lopen naar het Gemeentehuis. We kregen onderweg de volledige aandacht van de Italianen en de plaatselijke toeristen; van geklap, juichen tot de felicitaties. Dit was overigens heel apart om mee te maken.
Om 11.30 uur trouwden we, samen met onze 3 kinderen. Voor hun hadden we een armbandje, als teken van symbolisch trouwen met z'n 5en. Uiteraard met alle gasten erbij. Na de ceremonie zijn we in het "huwelijks"bootje gestapt en vaarden we over het Gardameer naar een historisch plekje aan het water. Een oud maar prachtig stukje van Italië.
Daar genoten we van een heerlijke lunch met als toetje de bruidstaart.
Om 15.30 uur was het weer tijd om terug te gaan met boot naar Bardolino. Heerlijk uitwaaien op de boot. Iedereen genoot ervan! Bij aankomst in het hotel stond tot onze grote verbazing een fles Prosecco en 2 glazen klaar op onze kamer. Een cadeautje van het hotel. Na een frisse duik in het zwembad en weer opgetut te zijn we naar een prachtige locatie gelopen.
Daar hebben we mogen genieten van het dakterras, speciaal voor ons afgehuurd. Wat een prachtig uitzicht over het Lago di Garda, 4 hoog! Op het dakterras kregen we de ‘aperitivo  &  antipasti’, hebben we gefeest, gedanst en genoten van het avondbriesje. Anderhalf uur later zijn we naar beneden gegaan waar we op een speciale plek, aan het zwembad, ons hoofddiner hebben gegeten. Na het diner gingen we weer naar een andere plek waar we het nagerecht konden eten. Het aperitief, het hoofddiner, het nagerecht alles was werkelijk zalig het was met grote zorg bereid.
Een compliment voor Claudio en zijn personeel. Om 00.00 uur sloten we deze prachtige, bijzondere, warme, liefdevolle dag af.

Zondag 29 juli
1 dag getrouwd! Na het ontbijt, het uitchecken in het hotel en het uitzwaaien van onze weekendgasten zat ons speciale weekend er ook weer op. We kijken terug op een fantastische weekend. Een weekend wat is gegaan zoals wij dat wilde.Mede dankzij jou, Gea. Zonder jou was dit niet gelukt. We zijn vol lof over je. Uiteraard krijgt ook Mirjam een pluim van ons! Met haar erbij was onze dag zonder zorgen.
1000 x dank voor alles!

Dikke kus van ons alle 5.